Gościmy

Statystyka
Odsłon : 907390

Biblioteka - magiczne miejsce

kasdepke9 maja 2018r., klasy: I, III, IV i V wraz z paniami Marzeną Kowalczyk oraz Karoliną Olearczyk wybrały się na wycieczkę do Bobolic. Głównym celem wyjazdu było spotkanie autorskie z panem Grzegorzem Kasdepke autorem popularnych książek dla dzieci i młodzieży. Inicjatorem tego wydarzenia była Miejsko - Gminna Biblioteka w Bobolicach.

Atmosfera podczas spotkania była bardzo sympatyczna i często na sali rozlegał się śmiech. Czas szybko nam mijał, zwłaszcza podczas gdy nasz gość czytał najzabawniejsze fragmenty swoich utworów. Opowiadał również o bohaterach swoich książek i  pracy pisarskiej. Na koniec poprosił obecne na sali dzieci o zadawanie pytań, na które starał się wyczerpująco odpowiedzieć.
Po spotkaniu udaliśmy się na wystawę pn. Bajki Pana Perraulta i nie tylko…, dzięki której dowiedzieliśmy bardzo wiele o twórcach bajek z całego świata. Dzieci miały też okazję „popisać się” swoją wiedzą, ponieważ przygotowano krótki quiz na temat treści bajek i baśni. Kolejnym punktem naszej wycieczki było zwiedzanie Muzeum Regionalnego w Bobolicach, gdzie poznaliśmy historię miasta i gminy Bobolice, zarówno tę dawną, jak i całkiem współczesną. Obejrzeliśmy mnóstwo ciekawych eksponatów zgromadzonych w muzeum oraz wystawę sztuki więziennej.
Po takiej mocy atrakcji trzeba było się trochę posilić, wobec czego udaliśmy się do pobliskiej kawiarenki na przepyszne lody. Czas oczekiwania na autobus powrotny szybko nam minął, bo spędziliśmy go na placu zabaw, gdzie huśtaliśmy się, kręciliśmy na karuzeli oraz hasaliśmy po przyrządach do wspinaczki. Pogoda była wspaniała i humory nam dopisywały, dlatego pełni wrażeń wróciliśmy do domu. Zapraszamy do galerii na fotorelację.

Marzena Kowalczyk & Karolina Olearczyk

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.

Get Adobe Flash player

BIP

baner
Kalendarz

Content on this page requires a newer version of Adobe Flash Player.